27 Ekim 2011 Perşembe

..

Biz bu blogu açtık ama sonradan farkettik ki biz zaten kendimiz vizeye, finale çalışmıyoruz.Çalışmayı da geçtim derse bile girmiyoruz.Doğal olarak elimizde not falan yok. Alttaki Genel Turizm notlarını da bilgisayarın bi köşesinde buldum. İşine yarayan varsa alsın kullansın. 

Geçen sene kolaydı hadi bi şekilde geçtik.Bu sene ikinci sınıfız; başta muhasebe olmak üzere Almanca gibi lanet dersler yüzünden(ingilizce seçenler ileri görüşlü insanlarmış bunu anladım :D) pek umutlu bakamıyoruz..Bide alttan bilgisayar dersi var tabii o ayrı bi olay.

O yüzden bu senede tek bir felsefeye bağlı kalıyoruz.Çok basit : ''Kalmam Lan Ben! '' ..
Çalışmak istemiyor musunuz ? vizeler kötü mü geldi?  finallerden zaten umudunuz mu yok ? derse kim mi giricek ?  çözümü çok basit.Sadece yukarıdaki o üç kelimeyi söyleyin: Kalmam Lan Ben! ..

Biz geçen sene denedik ve sınıfı gayet problemsiz geçtik.Sizde söyleyin sizde geçin!

Not: Geçemezseniz de beni bağlamaz.İçten söyleyememişsinizdir yoksa her türlü garantisi var bu lafın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder